woensdag 25 juni 2014

Review: Big Bang video slot

Netentertainment heeft weer een prachtig nieuwe videoslot uitgebracht, dit keer met een thema dat je diep de ruimte in meeneemt. Mocht je nou houden van een game met space als thema, dan zit je goed, maar ook wanneer het je niet zoveel uitmaakt waar en wanneer het spel zich afspeelt kun je Big Bang zeker weten spelen om gewoon veel ka
ns te maken op hoge winst.

Big Bang

Diep in het universum staat de videoslot van Big Bang op je te wachten. Als je mee gaat op deze intergalactische tour naar het einde van de ruimte, zul je van allerlei mooie dingen tegenkomen. En niet alleen visueel gezien, daar Netentertainment natuurlijk zeer hoge kwaliteits graphics levert, maar ook qua spelonderdelen. Met een grote progressieve verdubbelaar (ja, zoiets bestaat…!) heb je de kans je winst maar liefst tot 32 keer te v
erdubbelen in één ronde.
De gehele game is mooi verpakt in een strak ontwerp waarbij er planeten en sterren als symbolen fungeren en de achtergrondmuziek op zijn zachtst gezegd spacend is.

Spelonderdelen

De symbolen van deze online video slot zijn verschillende gekleurde planeten, als ook de letters A, K, Q, J en het cijfer 10. Bij deze videoslot is geen bonus gedeelte, wat wilt zeggen dat er dus geen aparte game aan een bepaalde combinatie symbolen is gekoppeld. Jammer, maar er is wel iets anders unieks te vinden bij Big Bang; een progressieve verdubbelaar die alle winst verdubbeld met minstens 1 keer en maximaal 32 keer.
Na elke winnende spin schuift de verdubbel meter door naar de volgende trap, waardoor je dus met meerdere keren winnen achter elkaar steeds meer winst op zult bouwen. Zodra je helaas weer verliest verschuift de balk weer naar onderen.
Ben je nou nog niet geënthousiasmeerd? Wetenschappers ‘gokken’ dat er biljoenen melkwegen zijn in het universum, waarvan we er geen kunnen zien zonder telescoop. Elk van deze melkwegen heeft een paar biljoen sterren, wat volgens de wetenschappers het totaal aantal sterren in het universum tot zon 10 miljard biljoen- iets van een 10 met 21 nullen er achter. Dat betekend dus ook dat er meer sterren zijn dan korrels zand op de aarde. Denk daar maar eens over na en kijk dan nog eens terug naar Big Bang. Juist ja, spacend.

Geen opmerkingen: